Hajpodaj

HALLOJ, HÄR KAN NI LÄSA OM MIN OCH MIN KÄRE VÄNS VARDAG OCH LITE ALLT MÖJLIGT,VI HOPPAS NI TYCKER ATT DEN ÄR INTRESSANT OCH FORTSÄTTER ATT LÄSA DEN ! :D btw, är ni en snygg tjej, kommentera och skicka era nummer!
joo, vet att vi inte lägger upp så ofta hihi (A), men nu har vi bestämt oss för minst ett per dag, för nu ska vi gå in seriöst för detta ser ni!
OM HELGEN
alltså, pojkar och flickor, stora och små, smala och feta, långa och korta, vet ni hur BRA min helg har varit!!!!!
ni anar inte , OKEJ, för det första, fick doppa min lille petter nicklas, hela fyra fucking jävla gånger, (förstårs inte med samma tjej, ush... vi kör på one night stands..) IAF..., förutom de, så var jag i jönköping och träffade min vän, vi var ute på stan , och sedan så träffar vi en av min väns tjejkompisar och ba, vill ni hänga med på fest eller? aa så vi kommer in på den här festen vet ni(i fredags), med ingen dricka, inget gummi.. ingenting, helt oförberedda, såhär helt ofixade med, i joggingbyxor och allt shit, vi trodde det var såhär chillfest, men när vi kommer dit!! HELVETE VILKET RÖJ, tjejer till höger och vänster, upp och ne inte ner, förrens på kvällen, om ni fattar;) haah, aja, men när vi kom, så bara kommer demsåhär, HUSET BJUDER!, vi ba nice, aa så festade vi där, strulade runt och shit, kul som fan.. aja, lördagen så hände det itne så mycket, vi och några tjejer som vi träffade i fredags var hemma hos min väns lägenhet och strulade runt, chillade och hade det trevligt =) japp, nu ska jag nog ta och runda av lite här, blev ett långt inlägg idag, men kände att de behövdes, men aa, hejdå pojkar och flickor, män och kvinnar också kanske ;) yeye sharå bloggis <3       Z

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback